Цей універсальний інструмент для зняття втулки та підшипника ідеально підходить для автосервісу, де потрібна різна комбінація інструментів. Постачається в зручному кейсі. ЗАВЖДИ ЗМАЗУЙТЕ РІЗЬБУ СТЕРЖНІВ І НІКОЛИ НЕ ВИКОРИСТОВУЙТЕ З УДАРНИМИ ІНСТРУМЕНТИ.
Для зняття та заміни різних сайлентблоків, втулок і підшипників; може використовуватися на місці, де є достатній доступ, інакше можна зняти важіль підвіски тощо, а на стенді виконати демонтаж втулки. Ідеально підходить для автосервісу.
Додаткова інформація
- Для використання на втулках, ущільненнях підшипників.
- 20 розмірів адаптерів від 34 до 72 мм (подвійний розмір).
- 5 нарізних стрижнів завдовжки 350 мм.
- Стрижні діаметром: М10,М12,М14, M16
- Універсальне використання.
До комплекту входять чотири нарізні стрижні з упорними гайками:
До комплекту входять двадцять оправок різних діаметрів: |
ДИАМЕТР ШПИЛЬКИ |
РОЗМІР ГАЙКИ |
M10 |
17 mm |
M12 |
19 mm |
M14 |
21 mm |
M16 |
24 mm |
|
M18 |
24 mm |
Інструкції
|
Видалення:
1. Поставте мітки, де міститься старий сайлентблок у важелі підвіски тощо, щоб забезпечити правильне положення нового сайлентблока.
2. Виберіть найтовстішу нарізну планку, яка проходитиме через сайлентблок.
3. Змащуйте нарізний стрижень і опорні гайки високоякісним мастилом на основі дисульфіду молібдену.
4. Виберіть правильний розмір оправлення для розміщення на зовнішньому металевому (або пластиковому) корпусі сайлентблока. Примітка: оправа має проходити через важіль підвіски.
5. Виберіть правильний розмір знімної втулки, щоб розташувати її навпроти поверхні важеля підвіски.
Примітка: знімна втулка має бути досить великою, щоб прийняти втулку під час її виштовхування.
6. Вставте нарізний стрижень через сайлентблок, потім правильно розмістіть втулки, як описано в 4 і 5. Прикріпіть опорні гайки на кожному кінці нарізного стрижня.
7. Поєднайте оглядові отвори на обох оправах, щоб Ви могли відстежувати процес зняття сайлентблока. Переконайтеся, що оправлення та нарізний стрижень правильно вирівняні, перш ніж затягувати упірні гайки.
8. За допомогою накидного ключа та глибокої головки на храпову ручку (зм розмірів тяги гайки на нанесеному вище таблицю) затягнути опірні гайки, відводячи сайлентблок у знімну втулку.
9. Відкрутіть опорні гайки, щоб звільнити гільзи та витягти сайлентблок.
Примітка: Якщо сайлентблок йде туго, щоб видалити, центр може бути просвердлений для розміщення нарізного стрижня більшого діаметра.
|
|
Монтаж:
1. Встановлення нового сайлентблока відбувається в порядку, зворотному процедурі зняття.
2. Нарізний стрижень і опорні гайки необхідно очистити та знову змастити.
3. Поєднайте оглядові отвори на обох рукавах, щоб оператор міг бачити заміну втулки. Переконайтеся, що втулки та нарізний стрижень правильно вирівняні, перш ніж затягувати опірні гайки.
4. Рівномірно затягуйте опорні гайки, щоб втягнути сайлентблок у важіль підвіски.
5. Подбайте про те, щоб сайлентблок увійшов рівно та прямо.
6. Продовжуйте затягувати опорні гайки, поки сайлентблок не виявиться в правильному положенні.
(Див. пункт 1 в розділі «Видалення» вище).
7. Відкрутіть упірні гайки, щоб звільнити оправи, і зніміть нарізний стрижень.
Примітка. Через характер завдання й інструмент нарізний вал і опорні гайки вважаються витратними й тому не підпадають під гарантію під'єднання інструмента. (Доступні змінні нарізні стрижні та опорні гайки.)
|